0 oy
296 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (185 puan) tarafından

Benim annemin baş parmaginun alt kısmında bı sivilce gibi bişi var geçenlerde olmuş kasımıs sonra dün sistigini fark etmis akşamda soğan koymuş o beyaz olan sogandan dolayı çıkmış  siz hiç böyle bişi gördünüz bu ne olabilir hem kaşınıyor sonra şişiyor hastaney gitcezde bı bilginux varmı merak ettim.

image

notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Yağ bezesi mi n acaba birden derlerdi sertlesip mi büyüdü
-Reklam-
0 oy
(2,588 puan) tarafından
Canım benım aneminde elinde çıkar böyle bişey ama aynısımı emin olamadım 

Elinde çıkar çok kaşınır sonra patlayıncada elinin her yeri yara olur egzama gibi ama aynısını bilemedim 
(185 puan) tarafından
Bende egzama diye düşünüyorum
(2,588 puan) tarafından
Bi görünsün canım doktora
0 oy
(1,034 puan) tarafından
Sıktı mı hiç 

Görünüş sivilce ama değil sanırım
(185 puan) tarafından
Evet sıkmış
0 oy
tarafından
Mantardan oluyo cnm

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 690 göst.
26 Aralık 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 325 göst.
12 Şubat 2025 Diğer kategorisinde Emneerydmn (888 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 374 göst.
12 Ekim 2023 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 946 göst.
25 Eylül 2023 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,820 soru

24,674,322 cevap

367,444 kullanıcı

...