0 oy
242 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1,346 puan) tarafından
Kızlar 10 aylık oğlum var normal doğum yaptım dikişlerim çok sızlıyor özellikle adet olurken oluyor mu böyle şeyler 

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bende hiç olmadı öyle bir sorun canım 
(1,346 puan) tarafından
Benim adet sancim bile geçmedi ya
tarafından
Allah yardımcın olsun inşallah canim ben hiç adet sancısı nedir bilmiyorum
(1,346 puan) tarafından
Ayy öldürdü beni
tarafından
Geçmiş olsun canım
-Reklam-
0 oy
(49,836 puan) tarafından
İki tane normal doğum yaptım ama hiç böle olmadi bende.dikisler iyileşince herşey bitti 
(1,346 puan) tarafından
Ya nasıl sızlıyor şuan
0 oy
(1,929 puan) tarafından

Bende oluyor asagisi agriyordu adet zamani suanda yine hamileyim hep agriyir orasi ayri :D

(1,346 puan) tarafından
Ayyy bide kimseye söyleyemedim ama düzgün dikmemişler offf
(1,929 puan) tarafından
Keske gitseydin ozaman bi doktora
(1,346 puan) tarafından
Keske ama hep ihmal iste
0 oy
(187,414 puan) tarafından
miz 10 ay onvesi dikis sizlarmi hic normal degil
(1,346 puan) tarafından
Valla üşüttün herhalde diyorlar
(187,414 puan) tarafından
hic alakasi yok
(1,346 puan) tarafından
Neyse adetim bi bitsin bklm artık çaresine
0 oy
(7,617 puan) tarafından
10 ay uzun bi süre kontrole gitmediniz mi
(1,346 puan) tarafından
Gittim iyileşmiş demişti aslında doktor mesela aferdesiniz lavobaya en ufak bi ıkınmada doğum ağrısını hatırlıyorum
(7,617 puan) tarafından
Psikolojik olmasın acaba bende 10 martta normal dogurdum öyle bir agrim yok
(1,346 puan) tarafından
Bilmiyorum ya

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 537 göst.
8 Temmuz 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Gizem yvz (62 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 169 göst.
9 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde Saliha22 (1,082 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 182 göst.
0 oy
1 cevap 199 göst.
24 Ekim 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mislimisli003 (6,378 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,149 soru

24,665,545 cevap

366,953 kullanıcı

...