Eğilip kalkma diye almış. Oysa asgari ücretle çalışıyor ben kabul edemem dedim ama çok zorladı. Çok duygusallaştım. Hakları ödenmez ❤
Gule güle kullan canım
Benim de babam olsun mu hepimiz din kardeşiyiz neticede güle güle kullanın inşallah :)
1,512,150 soru
24,665,585 cevap
366,955 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın