0 oy
366 göst.
Diğer kategorisinde (196 puan) tarafından
3 isim arasında gidip geliyorum kızlar. Kayınvalidemin ismi ayşe kendi isteğimle onun ismini koymak istemiştim ama şimdi diger ikiside cok tatlı geliyor

Ahsen elif

Ayşe berra

Zeynep beril

12 Cevaplar

0 oy
(1,690 puan) tarafından
Berra isminin dinen uygun olmadığını biliyorum yanlış olabilir netten araştırmanızı öneririm 
(196 puan) tarafından
Aa öyle mi bi bakayım teşekkür ederim
(1,690 puan) tarafından
Benimde çok beğendiğim bi isim ama peygamber efendimiz bu ismi zeynep ismiyle değiştirmiş diye okumuştum
-Reklam-
0 oy
(12,191 puan) tarafından

Ahsen elif canim

0 oy
tarafından

Ahsen Eda 

Ve Asel isimlerinide dusunebilirsin canım :)

(196 puan) tarafından
Eda ada aklıma gelmiyor değil  :) teşekkür ederim
0 oy
(9,269 puan) tarafından
Ahsen elif daha iyi gibi ama neden iki isim ki  sevmiyorm.ben öyle 
(196 puan) tarafından
Büyüdüğünde iki isim arasında tercih yapmak ister belki.ne biliym eda hiç hoşuna gitmez ahseni kullanır.bide normalde tek kızdıgında 2 ismi aynı anda söyleyince farklılık oluyo cocuklar aha annem kızdı diyo :D
(9,269 puan) tarafından
:))) anladm.cnm senin çocuğun sen bilirsin
(196 puan) tarafından
Hepsi işin esprisi ya bilmyorm bnm hoşuma gidiyo :)
0 oy
tarafından
Zeynep beril ❤
0 oy
tarafından
Elif beril daha hoş bnce 
0 oy
(3,298 puan) tarafından
Ahsen elif de güzelmis. 
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Zeynep beril.    
0 oy
(187,518 puan) tarafından
zeynep tek guzel8
0 oy
(1,784 puan) tarafından
Ahsen elif güzel
0 oy
(477 puan) tarafından
Elif mira

Asel mira
0 oy
(1,572 puan) tarafından
Ahsen elif ahsen ayse

İlgili sorular

0 oy
16 cevap 777 göst.
+1 oy
10 cevap 456 göst.
20 Şubat 2022 Aile & Aşk kategorisinde Syma (1,402 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 137 göst.
0 oy
4 cevap 377 göst.

Kategoriler


1,512,789 soru

24,673,874 cevap

367,424 kullanıcı

...