0 oy
192 göst.
Diğer kategorisinde (350 puan) tarafından
Kizlar hamile kaldığımdan beri hep kötü kötü rüyalar görüyorum artık bıktım valla neden oluyor bu aceba yaşayan var mı ?? 2 aylık hmlyim

4 Cevaplar

0 oy
(249 puan) tarafından

İlk 3 ay olur son 3 ay da olur bana da oluyor di korkutuyorlar seni dua et yat cnm korkma 

-Reklam-
0 oy
(808 puan) tarafından
Genelde yorgunluk ve stres kaynaklı oluyo bende de cok olrdu özellıkle sırt üstü düz yatınca cok korkarım kötü kötü uğraşırım rüyamda oku üfle öyle yat stres yapma hayır olsun inşallah kafana takma
0 oy
(2,855 puan) tarafından
Bnde görürdüm canım uyumadan önce dua et ayet oku uyu
0 oy
(1,178 puan) tarafından
Oluyor canım ben 29 haftaligim ilk zamanlarda olmadı ama son iki aydır bende çok gördüm şu on gundur falan görmüyorum bol bol dua et oku üfle yapacak bişey yok ya 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 158 göst.
0 oy
2 cevap 216 göst.
12 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde 6868guzelkiz (2,431 puan) tarafından soruldu
+3 oy
5 cevap 189 göst.
18 Mart 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+2 oy
4 cevap 239 göst.

Kategoriler


1,512,747 soru

24,673,323 cevap

367,392 kullanıcı

...