0 oy
185 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar bebeğimin 2 ve 4 aylık aşısı çok zordu bu nasıl geçer 

5 Cevaplar

0 oy
(187,419 puan) tarafından
asar hep zorluyo
-Reklam-
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Biz bütün asilarda iyidik bir tek 18 ay aşısı çok zor olmustu
tarafından
Geçmiş olsun kuzuma
0 oy
(595 puan) tarafından
Bizim bi tek 6aylik aşı iyi gecmisti digerleri hep ateşli gecti
tarafından
Bizim de diğerleri kötüydü bakalım bu naisl olacak
(595 puan) tarafından
Valla hep degisik oluyor ya kizim mesela aşılarda hoc bir sey olmazdi oglumdada 6.ay aşısı iyi geçti digerleri berbat :D insallah bisiy olmaz hemen gecer canim
0 oy
(1,517 puan) tarafından
Bnkide 2 ve 4 cok cok zordu 6 korktuğum gibi olmadi canım. Sitres yapma yine ilacin hazır olsun evde ateş düşürücun. Bn kullanmadim 6 da inşallah gerek kalmaz 
tarafından
Ay inşallah kuzum Allah razı olsun
0 oy
(5,613 puan) tarafından
Çok şükür bizimki iyi geçti.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 356 göst.
3 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde melikeili (513 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 353 göst.
0 oy
1 cevap 161 göst.
22 Ağustos 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde 1310. (386 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 164 göst.
18 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Fatmanihan (448 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,637 cevap

367,027 kullanıcı

...