Yeter artik gerçekten çocuğumu düşürdüm diye nasıl mutl olur bir anne ya gerçekten igreniyorm valla nasıl zihniyet bu Çocuğumun rızkı yokmuş ki düşmüş dimi senin ne haddine bu konuyu bir daha yorumda dile getiriseler sonucu hiç iyi olmayacak söylüyorm şimdiden
okuyin şimdi anlarsnz
Noluyo yine
Yahu noldu allah askina adım geçiyor canim
Tövbe yarabbim yarasulullah yaww düşmana denilmez bu söz bee
Bunlara insan demiyorum ben bı can gitti diye sevinmek şeytanlık sadece
1,512,258 soru
24,666,901 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın