0 oy
153 göst.
Diğer kategorisinde (1,754 puan) tarafından
Kızlar bebeğim 4numara kullanıyor mama elimde 3 numara var açık kullansam birşey olur mu arasındaki fark nedir

4 Cevaplar

0 oy
(15,132 puan) tarafından
İçindeki besin değerleri ona göre çabuk acıkabilir sadece sağlık açısından bir zararı olmaz
-Reklam-
0 oy
tarafından
Fark olmasa numaralandırılmazdı mamalar canım bence 4 al yine 
0 oy
(5,213 puan) tarafından
Mama numarası arttıkça kaşık boyutu arttı 4te nasıldır bilmiyorım ama 1 den 2ye geçerken bizimde az kalmıştı veedim mecburen. Sağlık açısından bi sorun çıkarmaz bence ama belki içindeki şeyler farklıdır
0 oy
(5,941 puan) tarafından
Hiç bir şey olmaz sadece  erken  acıkır canım 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 189 göst.
0 oy
11 cevap 403 göst.
0 oy
4 cevap 491 göst.
19 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Bal oglum (1,202 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,198 soru

24,666,164 cevap

366,986 kullanıcı

...