0 oy
216 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (3,224 puan) tarafından
Mrb kızlar bebeğim daha geçen ay rotavirusu oldu atlattık bugün yine ishal ve şüphelendim tekrar rotadan tekrar kapmış olabilir mi yani kapan tekrar oluyo mu yaa 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bilgim yok canım post üste çıksın
(3,224 puan) tarafından
Tesekkur ederim canm
-Reklam-
0 oy
(49 puan) tarafından
Evet tekrar olma ihtimali varmış. Takip ettiğim bir doktor öyle söylemişti.
(3,224 puan) tarafından
Yaa çok üzgünüm inş tekrar kapmamıştır doktorumuz rotadan sonra bağırsaklar 6 ay içinde anca toparlaniyo ishali ara ara devam eder demişti ins kapmamıştır
(49 puan) tarafından
Ozaman sanmıyorum kaptığını ama yine de ihmal etmeyin doktora götürün

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 379 göst.
23 Şubat 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Dmraysegul (614 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 310 göst.
7 Aralık 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Sevmm (3,224 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 424 göst.
27 Eylül 2023 Aile & Aşk kategorisinde nurr001 (4,838 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 188 göst.
17 Nisan 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde emirinannnesi (215 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,159 soru

24,665,660 cevap

366,963 kullanıcı

...