Bebeğim 3 aylık doğum yapınca sütüm geldi 2 3 hafta az az geldi sonra hepten gitti uğraşıyorum çaylar alıyorum olmuyor geri gelmiyor bebeğimi emziremiyorum zoruma gidiyor üzülüyorum
Bebeğimi zorla emziriyorum çok ağlıyor süt olmadığı için
Mecburen mama veriyorum ama çok çabuk hastalanıyor anne sütü olsa böyle olmazdı diye kendimi suçluyorum
1,512,748 soru
24,673,328 cevap
367,395 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın