0 oy
168 göst.
Diğer kategorisinde (299 puan) tarafından
Kızlar ben ilk bebeğimde kız hissediyordum kız bebeğim oldu bu hamileğimde erkek hissediyorum çevremdeki insanlarda erkek hissediyor bu gün doktora gittim 16 haftalık doktor kız dedi kız olmasına çok sevindim asla kız erkek ayrı mı yapmıyorum ama içimden bir sesde erkek olacak diyor sizce yanılma payı var mı 

1 cevap

0 oy
tarafından
Sağlıkla sağ salim kucağına alırsın inşallah canim 
(299 puan) tarafından
Amin teşekkür ederim tek duam sağlıklı olması
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 157 göst.
5 Mayıs 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Miross-95 (1,130 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 320 göst.
17 Nisan 2026 Diğer kategorisinde dobrabirisii23 (183 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 151 göst.

Kategoriler


1,512,555 soru

24,670,776 cevap

367,240 kullanıcı

...