Aptamil sma bebelac hip ayni fiyat eczanelerde ve bazi sitelerde bebelac daha pahali sma dan sma kullaniyorum ama cok pahali ayda 3 kutu bitiyor daha uygun mama yokmu iyi icerikli yaa
1,512,825 soru
24,674,406 cevap
367,449 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın