0 oy
340 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar bebeğim 6 aylık çok şükür saçlarını yukarıdan toplasam olur mu gözleri yaşarir mj

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Çoksa topla bacım nolcak sikmazsan 
-Reklam-
0 oy
(6,997 puan) tarafından
Sıkmadan toplayabilirsin eğer çok uzunsa
0 oy
tarafından

Benim oğlum 10 aylık ben bağlıyorum :D kzimda bebekken bağlıyodum saçları uzundu 

0 oy
tarafından
Kızım çok sacliydi 3.ayda cimcime yapiodum')
0 oy
(16,142 puan) tarafından
Sıkmadan topla kız niye gözleri yaş Arsin 

İlgili sorular

+1 oy
13 cevap 485 göst.
15 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Tiripcan (732 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 372 göst.
21 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Alaska (4,355 puan) tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 548 göst.
29 Nisan 2026 Diğer kategorisinde anny (654 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 356 göst.
12 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Masalimmm (568 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,178 soru

24,665,965 cevap

366,976 kullanıcı

...