0 oy
300 göst.
Diğer kategorisinde (9 puan) tarafından
Kızlar kızım 15 aylık 7. Aydan itibaren adet oldum ama kanamam kahverengi lekelenme şeklinde oldu bu durumu yaşayanınız var mı neden kahverengi oluyor acaba 

2 Cevaplar

0 oy
(9 puan) tarafından
Diğer cevap neden yok ki anlamadım açamadım
-Reklam-
0 oy
(3,192 puan) tarafından
Ben çabuk oldum adet ilk adetim normal kırmızı geldi. Şimdi kahverengi kahverengi geliyor ve bazen 15 günde bir oluyor şimdi bebeğim 6 aylık. Bilmiyorum 1 yıla kadar bekleyip düzelmezse doktora gidicem
(9 puan) tarafından
Bende bu ay iki defa oldum randevum var 22 de ama merak ettim yaşayan var mı
(3,192 puan) tarafından
İlk 1 sene düzensizlik olabilir mis
(9 puan) tarafından
Aynen bakalım hayrlısı olsun başka sorun olmasında
(3,192 puan) tarafından
İnşallah canım

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 177 göst.
15 Aralık 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Ayca1235 (38 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 221 göst.
14 Haziran 2024 Aile & Aşk kategorisinde Alyakus (3,654 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 474 göst.
30 Kasım 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Ruhugencanne.. (721 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 403 göst.
16 Mayıs 2022 Aile & Aşk kategorisinde Caresiz1 (358 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,706 soru

24,672,803 cevap

367,361 kullanıcı

...