Benimde 3 gün oldu doğum yapalı ve 3 gündür yoğun bakımda aynı solunum sıkıntısı çekiyor dediler. Bizde güzel bir haber bekliyoruz. RABBİM seninde evladını sana sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın