0 oy
190 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (527 puan) tarafından
Diger bölümde kimse cvp yazmadı bide buraya sorayım. Bel fitigi ameliyati olup hamileyken agrisi olan ve daha sonra NORMAL doğum yapanlar , sonrasında neler yasadiniz doğumdan sonra bir sıkıntı olustumu tecrübeli olanlar süreçlerini anlatırlarsa çok sevinirim. 

1 cevap

0 oy
(1,785 puan) tarafından
Onu bilmiyorumda bi akrabamız vardı bel fıtıgı var diye çocuk yapamıyodu tek çocugu vardı ikinciyi istiyodu fakat yapamıyodu sen mi bel fıtıgı amaliyatı oldun hamilemisin
(527 puan) tarafından
Evet 6 aylik hamileyim  2 sene önce ameliyat olmuştum normal doğum yapmak istiyordum. Yapmamasinin sebebi ne tam olarak risklimiydi yani
(1,785 puan) tarafından
O amaliyat olmamıştı gıtıgı vardı agrı yapıyodu taşıyamam diye yapmıyordu galiba
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 212 göst.
14 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Meriyadairem& (3,396 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 234 göst.
21 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Meriyadairem& (3,396 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 218 göst.
0 oy
3 cevap 181 göst.

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,824 cevap

367,250 kullanıcı

...