0 oy
168 göst.
Diğer kategorisinde (256 puan) tarafından
Saçımızı siyaha boyamak istesek kızıl renk saclarim bnm fakat diplerim geldi ve koyu renkli bir saçım var onu illa açmak gerekir mi yoksa kendi saçımızın üzerinden o renk oturur mu?

2 Cevaplar

0 oy
tarafından

Tutar sankim   ben çoğunlukla açmadan boyuyorum

(256 puan) tarafından
Teşekkür ederim açıcı masrafindan kurtuldum
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ben hiç actirmadan yapmıştım siyah boyayı canim
(256 puan) tarafından
Teşekkür ederim açıcı masrafindan kurtuldum boylece
tarafından
Hahahaaa

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 299 göst.
30 Ocak 2025 Güzellik-Bakım kategorisinde 175766 (373 puan) tarafından soruldu
+1 oy
7 cevap 743 göst.
26 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Ruyam98 (57 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 712 göst.
0 oy
2 cevap 309 göst.

Kategoriler


1,512,697 soru

24,672,508 cevap

367,340 kullanıcı

...