0 oy
362 göst.
Diğer kategorisinde (210 puan) tarafından

Kızlar bebeğim 4 aylım oldu hemşire kan damlası verdi onu içyikten sonra uyumuyor ya

4 Cevaplar

0 oy
(210 puan) tarafından
Bilgisi olan yok mu 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Kabız yaptığını duydumda uyku kaçırdığını duymamıştm valla 
(210 puan) tarafından
Yani dvit vermisti oda cok gazlı yapti kullanmadim
tarafından
Yok artk , bnce bebeğinizin kendi gazı vardır ilaçlarla ilgisi yoktur
(210 puan) tarafından
Ama biraktikdan sonra düzene gieiyor
tarafından
Bilmiyorm canm valla
0 oy
(1,300 puan) tarafından
Bizede vermişti ben hiçbirini kullanmiyorum
tarafından
Demiri kullaniyonmu canim
(210 puan) tarafından
Neden cnm
0 oy
(10,758 puan) tarafından
Vegaferon mu verdi canim 
(210 puan) tarafından
Evet cnm
(10,758 puan) tarafından
O çok kötü kabiz yapar verme onu sidefer var onu alabilirsen ondan al yan etkisi çok yok
(210 puan) tarafından
Sağol cnm kullanmasam birşey olur mu
(10,758 puan) tarafından
Aslında şişe bitene kadar kullansan iyi olur ama onu kullanma kabiz yaparsa çok zorlanirsin bebeğine yazık olur benim dediğimden almaya çalış o bitsin sonra değerlerine baktirirsin eger sorun yoksa bırakırsın kullanmayı
(210 puan) tarafından
Sağol canım benim

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 399 göst.
4 Nisan 2026 Ev & Yaşam kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 100 göst.
0 oy
4 cevap 320 göst.
13 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Prensesp (12,002 puan) tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 164 göst.
24 Eylül 2026 Diğer kategorisinde Kuzeybebek (96 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,524,684 soru

24,831,599 cevap

375,561 kullanıcı

...