Ben bunu çok beğeniyorum
bence böyle daha modern
Ben beğenmedim benim eski evimdeki çok güzeldi abim yaptı resim olsaydı atardım ya
Çok beğendim eşime gösterdim ev alırsak (İnslh ) bizde byle bişe yaptıralım dedim hatta eşim bunlardan anlıyor kendi de çok güzel yapiyo zaten )
1,512,226 soru
24,666,544 cevap
367,014 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın