Kızın yüzünü yakmıştı kezzapla ama kız vazgeçmiş şikayetinden ve evlenmis seviyorum demiş ne dicegimi bilemedim
İyi olmuş diyorum yaaa resmen yarım bıraktığı işi tamamlasın, demiş
Celladına aşık bir kadın Ne denir ki
1,512,748 soru
24,673,328 cevap
367,394 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın