0 oy
804 göst.
Diğer kategorisinde (5,179 puan) tarafından
İki  gündür sardı oynuyorum 

12 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Nasıl oyuna vakit buluyorsunuz şaşırıyorum 

Oynamıyoruz oyun falan 
(5,179 puan) tarafından
İki gündür öyle uzun süre  degil cnm  evin  işi gücü var buraya nasıl vakit ayırıp guriyosam aynı bı yarim saat oynuyom cikiyom
tarafından
Kız oynamayin ya nel r görüyoruz oyundan dolayı
(5,179 puan) tarafından
Aynen Allah korusun uzun süre oynamam zaten sıkılırım
-Reklam-
+1 oy
tarafından
Yok oynamıyorm      
+1 oy
(22,058 puan) tarafından
Okey oynuyom kiz canak :D baya sardi beni 
(5,179 puan) tarafından
Onu bilmiyorum ogrenemedim gitti
0 oy
(16,142 puan) tarafından

Ben oynuyorum ama eklemiyorum .

Yediğim kazıklar arsa değer anlatsam :D:angry:

(5,179 puan) tarafından
Nasıl anlamadim
0 oy
(20,073 puan) tarafından

Yok valla çocuklar ev ancak yetisiyorumm oyunun neyime benim buraya bile zar zorr giriyorummm önceleri çok sıktı ama şimdi oğlan yoruyooo benii :D

(5,179 puan) tarafından
Allah bağışlasın aynen ew işi gücü zaten geceler uykusuzluk Allah kolaylık versin
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Hayır ne ben ne eşim hiç oynamayiz
(5,179 puan) tarafından
Hım iyi cnm
0 oy
tarafından
Gençliğimde oynardım sonra çocuğum oldu :D
(5,179 puan) tarafından
Allah bağışlasın bnm kereta izin vermiyor zaten hemn teli  istiyo
0 oy
(2,750 puan) tarafından
Bu papci yüzünden az kavga etmedik şuan çok şükür bakmıyor
(5,179 puan) tarafından
İyi ozmn cnm daha yeni başladı eşimde
(2,750 puan) tarafından
Oynatma ya valla sonra çok kavga çıkar
(5,179 puan) tarafından
Himm  zaten işi yoğun uzun sürmez oynamasi
0 oy
tarafından
Önceden eşimle her akşam oynardık ama bebeğimiz geldikten sonra bıraktık.. 8 ay oldu ..Hem oyundan soğudum hem de vakit bulamıyorum zaten..
(5,179 puan) tarafından
Doğrudur bnde uzun süre bı oyun oynamayan zaten sıkılrim
0 oy
(6,048 puan) tarafından
Hergun bir kullanicisi tvlerde yok kocam beni aldattı yok karım beni aldattı. Aman uzak durun öyle şeylerden 
(5,179 puan) tarafından
Hım doğrudur Allah korusun
0 oy
tarafından
Vakit kaybı 
0 oy
(3,551 puan) tarafından
Biz görümcem ve kız kardeşimle oynuyoruz:) kız kıza oynamak çok güzel 2 yıldır oynuyorum ben. Takıma 4. Lazım

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 691 göst.
0 oy
11 cevap 569 göst.
30 Kasım 2022 Aile & Aşk kategorisinde Nudem (168 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 397 göst.
25 Kasım 2022 Aile & Aşk kategorisinde Nudem (168 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 325 göst.
3 Mart 2022 Diğer kategorisinde kbramm27 (374 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,536 cevap

366,953 kullanıcı

...