Sabah sabah yeni gördüm bu ne ya valla doğru mu bilmiyorum hiç bakmadım markete çıkmıyodum bikaç gündür
Pınar sütle işim yok benim bim süt almış eşim 1koli kadar tanesi 5buçuk dedi yer İstanbul ama tabi sütlere yine zam gelir illaki
Malasefff doğru dahada fenası olcak yılbaşından sonra her şey dahada uçacak
İneklerin. Gönlü kalmış bizim zama hakkımız yokmu diye ondan
Güncel şok fiyatı
1,512,813 soru
24,674,119 cevap
367,435 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın