0 oy
458 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (1,073 puan) tarafından
Olur mu kızlar tarçın siz

12 Cevaplar

0 oy
(1,006 puan) tarafından
Bence tanıdını veren tarçın yani bilemedim olmaz gibi
(1,073 puan) tarafından
Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
(22,058 puan) tarafından
Bnce bi anlami olmaz cnm 
(1,073 puan) tarafından
Teşekkür ederim
0 oy
(6,156 puan) tarafından
Özelliği o canim bence güzel olmaz
(1,073 puan) tarafından
Teşekkür ederim canim
0 oy
(20,078 puan) tarafından
Olmaz bence tarçın veriyor o aromayi 
(1,073 puan) tarafından
Teşekkürler canım
0 oy
tarafından

Maalesef tarçınsız güzel olmuyo aromasını veren o zaten 

(1,073 puan) tarafından
Teşekkür ederim canim
0 oy
(808 puan) tarafından
Hemde mis gibi olr:) ben oyle yapıyorum ıcıne farklı seyler koyuyorum cunkı tacını sevmıyorum
(1,073 puan) tarafından
Çogu kişi güzel olmaz demiş canım deniyim yine bakalım
(808 puan) tarafından
Sevıyolarkı olmaz dıyolar ben asla agzıma sürmem tarçınlı seyler gayette guzel oluyo cok az ben pudra sekerı İle Kakoyu karıstırıp ekliyorum hatta ınce dövulmğş ceviz kayuyorm anlasılmıyo bıle ıcınde cok lezzetli oluyo dene bence
0 oy
tarafından
Ben tarçın sevmiyorum koymuyorum canim çokta güzel oluyor 
0 oy
(5,191 puan) tarafından
Olmaz zaten bütün anlam orda 
0 oy
(249 puan) tarafından
Ben sevmediğim için öyle yapıyorum çokta güzel oluyor
0 oy
(2,136 puan) tarafından
Ben tarçın sevmediğim için midir bilmem ama gayette güzel oluyor tarçınsız.
0 oy
(5,528 puan) tarafından
Ben tarcin sevmem tarcinsiz yapiyorum gayette guzel oluyor canm niye olmasin 
0 oy
(16,142 puan) tarafından
Olur kız tarçınlı diye bir kaide yok 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 507 göst.
0 oy
6 cevap 788 göst.
16 Ekim 2021 Güzellik-Bakım kategorisinde Naciyeeee (724 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 257 göst.
13 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Emine S (39,744 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 160 göst.
19 Mart 2026 Diğer kategorisinde Zanaxx (224 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,771 soru

24,673,481 cevap

367,408 kullanıcı

...