Canım anasınıfı ogretmeniyim 6 sene aralıksız çalıştım oğlum suan 7 ay 1 haftalık kendi isteğimle ara verdim 3 yaşına gelince birlikte ise gidicez o zamana kadar ev hanımıyım tabiki işimi çalışmayı evden uzaklaşmayı çok özledim ama oğlumla birlikte olma duygusu hepsini bastırıyor kendim bakmak istiyorum ona çünkü çocuğu kim büyütürse çocuğun huyu ona benzer bende onu en güzel sekilde büyütmek istiyorum
1,512,745 soru
24,673,153 cevap
367,379 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın