Ulan aldatan da gelip altdattim diyecekti he manyak gacı
He aldatanda der ya aldattım Bacı gidin yatın ya başka işiniz yok
Eşimden önce bitane karaktersiz vardı yakın arkadaşıma yakın olabilmek icin benimleymis onu aldattmistim ama çok pişmanım keşke onun o seviyesizligine inmeseydim ama küçüktüm daha şuan çok şükür 1 yıllık evliyim çok mutluyum ne eşimden öyle bişey beklerim nede yaparım
Bizi aldatanlar çok oldu tabi eşimden bahsetmiyorum
1,512,609 soru
24,671,271 cevap
367,275 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın