Bilen biri yapmalı eşimde kaç kere yaptırdı baktık sürekli oluyo meğersem apandist miş.
Bilgim yok ama zor birşey olduğunu duymuştum
Bizde. Combalak at derler takla gibi birşey ama yumasak zeminde biraz dikkat et.
1,512,748 soru
24,673,334 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın