0 oy
142 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (208 puan) tarafından
Kızlar merhaba size bir sorum olacak şimdi ben 2020 Şubat ayında bilenler vardır belki eskidji bazaar diye bir mobilycilar mağazasından düğün paketi aldım ancak aksilik oldu sürekli eşyaları teslim alamadık bu süre zarfında onlara 9800 lira ödeme yaptım aldığım ürünler 11800 dü ağustostan beri ürün teslimi bekliyorum yapmadılar para iadesi yapacağız dediler onu da yapmadılar elimde banka dekontlari mevcut dekont açıklamasına düğün paketi diye yazmışım WhatsApp konuşmaları mevcut sadece sözleşmeyi bulamıyorum ben bunları nereye şikayet edebilirim bilenleriniz aydınlatırsa sevinirim

6 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bilgim yok canım postun üste çıksın belki bilen birileri çıkar 
-Reklam-
0 oy
tarafından
post çıksın..
0 oy
(1,412 puan) tarafından
175 i ara canım tüketici haklarının numarası bu
0 oy
tarafından
Daha o zaman etmeliydim canim ayrica bende salon için tüketici mahkemesine gitti hala sonuc yoktu aydir
0 oy
tarafından
E devlet üzerinde tüketici hakem heyetine yazabilirsiniz veya tuketm heyetini direk başvuru yapabilirsiniz 2 3 içinde sonuçlanıyor. İstikbal ile sorun yaşadık koltuk takımında şube ilgilenmedi hakem heyeti hemen ilgilendi sorun çözüldü 
0 oy
tarafından
Ohh tam benlik. Hemen tüketici hakem heyetine basvur. Ama sonuçlanması 6 ayı bulur. O kararla ya paranı alırsın ya da mobilyanı. Zaman kaybetme 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 54 göst.
0 oy
3 cevap 226 göst.
6 Haziran 2021 Diğer kategorisinde Seyitalimm (667 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 81 göst.
0 oy
4 cevap 236 göst.

Kategoriler


1,477,406 soru

24,183,048 cevap

336,450 kullanıcı

...