Bende manisadayım ve bende bir görümceyim ayyy birden üstüme alındım ama allahtan 18 değilim de yırttım
Sen elinden geleni yapmışsın bırak paçavra ne hali varsa görsün muhatap olma öyle saygısızla kimi beğeniyosa bundan sonra ona çektirsin merak ettiklerini ona sorsun artık
Gorumcene diyeydin ya beni dugune kameraman olarak tutmadilar tobee kiz gozunden akan 1 yaşa değermi yap kahveni cek at baya uzuldum de morali bozulmus ya
Edepsiz ergen
1,512,674 soru
24,672,139 cevap
367,317 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın