Hürremle kanuni zamanına uzaktan bakar gelirdim
Lise yıllarım çok eğlenceliydi
Anne karnına en huzurlu zamanımmışta haberim yokmuş
Doğmazdım ben atardım kendimi anamın karnindan
Hiçte gitmek istemem valla sanki doğru düzgün güzel bi geçmişim varmış gibi seçim yapamam her yıl birbirinin aynı sadece biraz daha b.ktan
19.08.2009...
1,512,241 soru
24,666,712 cevap
367,038 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın