Kıslaaar hadi benim gözüm aydın . Uzuuun zaman sonra ana evine gidiyorummm bebeği uyutup hazırlancam sonra dooğru canım anama 1.5 saatlik bi yolumuz var , hava kapalı inşallah yağmur yağmaz kız dua edin ♡♡♡
Anlık böyleyim mutluluktan ahahshsj
bende gidemedim dr ucak izni vermedi
1,512,514 soru
24,670,162 cevap
367,210 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın