İyi yapmışsın... şimdi twitterda gördüm. Kadıköy metroda pisliğin biri elinde bıçak kadına küfürler tehditler... İnan ağlayarak yazıyorum. Kimse de çıtını çıkarmıyor. Çıkaranı da gördük. Kadir şeker gibi yavrular yatıyor içerde ...
Ben bu çağdan etimle kemiğimle nefret ettim!
1,512,233 soru
24,666,634 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın