0 oy
588 göst.
Diğer kategorisinde (127 puan) tarafından

image

Esimin arkadasi doktora sorarak  bebeğine kullanıyormuş sizde de kullanan var mı ne düşünüyorsunuz 

8 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ben kullanmadım da burda çok bahsettiler canim
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bununla ilgili çok  farklı görüşler var bilmiyorum açıkçası ben kullanmazdım sanirim
(127 puan) tarafından
Bende emin olamadm
0 oy
(1,111 puan) tarafından
Kac aylik bebege nekadsr kullaniyolae canim
(127 puan) tarafından
1 yaşındaymış doktoru kullanablrsnz dems ama bende emin olamadm
(534 puan) tarafından
Trendyolda yorumlara baktım da içeriği pek güvenilir değilmiş ama bilemedim tabi
(127 puan) tarafından
Bende guvenemedm vermemek en iyisi
(1,111 puan) tarafından
Bende hep kucuklere veriliyor goruyorum ama galiba 4 yas daha mantikli
(127 puan) tarafından
Arkadaşımızın doktoru vereblrsnz demis
0 oy
tarafından
Ben doğru bulmuyorum canım karar senin tabi bitkisel bile olsa sonuçta ilaçlardan da bitkiden yapılıyor bana göre masum degil
(127 puan) tarafından
Bende emin olamadım zaten çok
0 oy
(1,764 puan) tarafından
Kac gundur hep bununla ilgili post aciliyor ben uygun gormuyorum cnm ama kullanan cok var
(127 puan) tarafından
Aslında bende böyle şeylere çok sıcak bakmyrm ama insan bazen bı çare arıyo yine de sormak istedim
(1,764 puan) tarafından
Sende haklisin cnm kullanmak sana kalmis
0 oy
tarafından
Bende doktoruma sordum kullan dedı kıllandım bır halta yaramadı 
(127 puan) tarafından
Yorumlarda da genelde hep ise yaradığını yazmışlar demekki her bebekte etkili değil
tarafından
Benım kız da anormal bıraz ama gaz damlası vs de etkı etmemıstı kendıne, benım kızı baz almamak lazım :D trendyolda yorumlara baktıysan kotu yorumu yayınlamıyorlar
(127 puan) tarafından
Esimin arkadasi kullanıyormuş doktora sormuş uykusu düzelmiş güzel uyuyormus. Evet Trendyol yorumları genel olrk olumlu
tarafından
Bende hatta ters etkı yaptı mesela uykuya geçişi kolaylaştı tamam ama 2 saat sonra cin gıbı uyanıyordu 2-3 saat yatırmak ıcın uğraşıyordum
(127 puan) tarafından
Öyle daha da sıkıntı uyutmaya çalışmak çok zor oluyo diş dönemi çok zorluyo
0 oy
tarafından
Ben azı diş döneminde kullandım doktora sorarak 15 aylıktı kullandığımız da günde bir kere 20 damla demişti doktorumuz uyku süresini uzatmad8 uykuya geçişini rahatlattı 
(127 puan) tarafından
Bizimde diş dönemi çok sıkıntılı geciyo bende o zamanlar için dusundm ama emin de olamadm rahatlaması da güzel bişey
0 oy
(3,550 puan) tarafından
Su an kullaniyorum kizim 21 aylik. 8aylikkende 1 kutu bitirmiştim. Gece uykusundan yarım saat önce veriyorum. Uykuya kolay dalmasini sağlıyor. Ama uyku süresini uzatmiyor canim. Gece çok uyanıyorsa ona da bi etkisi olmamıştı 8 aylikken. Su an memeden kestiğim için deliksiz uyuyor ama sabah gene erkenden kalkıyor. Bu sıralar gene ayağımda 1 saat sallamaya başladığım için aldım yaklaşık 2 haftadır kullaniyorum 15 dk da uyuyor 
(127 puan) tarafından
Uykuya geçişi her zaman sorun olmuyor ama bazi geceler saat başı yarım saatte bir uyaniyo emzik istyo sallamami istiyo o zaman çok zorlanıyorum genelde diş döneminde oluyo
(3,550 puan) tarafından
Dış dönemi bu çok normal. Ama bay bay night bu soruna çözüm olmaz soyleyim

İlgili sorular

0 oy
20 cevap 887 göst.
0 oy
3 cevap 295 göst.
1 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde O bir anne... (1,193 puan) tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 350 göst.
28 Şubat 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mybaby01. (1,018 puan) tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 909 göst.
17 Ağustos 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,432 soru

24,669,069 cevap

367,158 kullanıcı

...