0 oy
159 göst.
Diğer kategorisinde (9 puan) tarafından
3 yaşında kızım için doktor geniz endoskopisi istedi daha önce çektiren veya bilgisi olan yazabilir mi? 

Nasıl yapılıyor? 

Çocuk uyanık mı kalıyor?

Süresi uzun mu?

Çocuğu zapt edebilir miyiz?

Yaşayan veya bilgisi olan kısaca anlatabilir mi? 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Neden öyle  bisey istedi canim.gecmis olsun
(9 puan) tarafından
Teşekkür ederim. Çok sık boğaz enfeksiyonu geçiriyoruz antibiyotik kullanmamız rağmen rahatlama olmuyordu. Aile hekimi KBB ile görüşün dedi bugün muayene olduk bademcik normalden büyükmüş geniz etini de kontrol etmem lazım dedi
tarafından
Anladim RABBIM sifa versin oglumdada geniz akıntısı  hep varda ondan sordum
(9 puan) tarafından
Amin inşallah. Size de çok geçmiş olsun.
-Reklam-
0 oy
(3,856 puan) tarafından
Burundan hortum salınmasını mı dıyorsunuz
(9 puan) tarafından
Ayrıntı bilmiyorum ama sanırım o şekilde olacak biraz araştırdım ama net bir bilgi alamadım ağızdan mı burundan mı? Yada çocuk uyutuluyor mu.?
(3,856 puan) tarafından
Normal endoskobi de oldum burundan da oldum. Uyutmuyorlardı beni küçüklükten itibaren duzenlı sekılde yapılırdı. Cok zor oluyor burundan olan yapılır ıse.
(9 puan) tarafından
Kızım 3 yaşında acaba durur mu? Yapılmasına imkan tanır mı? Kafam çok karışık inşallah kolay olur yaptırır.
Size de çok geçmiş olsun şifanızı versin Rabbım.
Bilgi için teşekkür ederim.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 243 göst.
6 Haziran 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Birhilall (3,104 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 207 göst.
0 oy
1 cevap 119 göst.
+1 oy
1 cevap 123 göst.

Kategoriler


1,512,227 soru

24,666,566 cevap

367,015 kullanıcı

...