Ben cehennem zebanisi die kaydettim çünkü hayatımı cehenneme çevirdi
Güneşim dıye kayıtlı. Hayatıma güneş gibi doğdu çünkü
Kız o nasıl
O anki psikolojime bağlı
Bazen ismiyle
Bazen de Dünyam diye
Ne ekerse onu biçiyor
cancağızımmmmdiye kayıtlı canim
Sabah uykum☺️
Normalde Huzurum diye ama sinir olunca ismiyle
1,512,253 soru
24,666,826 cevap
367,042 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın