0 oy
190 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (514 puan) tarafından
26 haftalik hamileyim. Sirtim cok agriyr. Bugunde sol bobregim agridi acaba tasmi dusuruyrm. Randevuma daha var hastanede uzakta. Basina gelen varmi niormalmi

3 Cevaplar

0 oy
tarafından

Sırt ve bel ağrım 24. Haftadan sonra başladı ve doğuma kadar öyle çok şiddetlendi ki her seferinde acile koştum doktorumuzu aradım. En sonunda anladım ki böyle devam edecek şükür birşey yoktu diyerek doğuma kadar bekledim ama bel ağrısı çoook zorlamıştı 

-Reklam-
0 oy
tarafından

Kuzum hamilelikte normal bunlar bence 

0 oy
(6,808 puan) tarafından
Böbrek taşı olabilir idrar yolu enfeksiyonu olabilir eğer ağrı geçmiyorsa mutlaka hastaneye gidin ne olur ne olmaz 

İlgili sorular

+1 oy
5 cevap 227 göst.
4 Şubat 2022 Diğer kategorisinde LEMAN339 (430 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 208 göst.
0 oy
1 cevap 189 göst.
15 Mart 2023 Aile & Aşk kategorisinde ElaLii (687 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 227 göst.
6 Kasım 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde denizanne (514 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,635 soru

24,671,552 cevap

367,283 kullanıcı

...