Trendyoldan ebebekden aldım bekledimden daha çok kalın ve kaliteli geldi dedemizde ayakkabıci olursa botlarimizda dedemizden ❣️
Aynisinin mavisi var bende de canim cok guzel sicak tutuyor hayirli olsun yakisikliya
Benim oğluşum bkinin aynısı
1,512,781 soru
24,673,736 cevap
367,415 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın