Çok kötü dururmu
kızlar iki tane yeşil koltuk birde pembe L koltuk
TEŞEKKÜR EDERİM BACILARRRR
Kız olmaz bence yaa
Olmaz maalesef çok saçma olur
1,512,699 soru
24,672,683 cevap
367,353 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın