Anlamak icin 2 kere okudum Beni de bu grip hastalığı mahvetti
Hiiiç gerek yok canm insanları bu kadar düşünmeye hak ediyorsa oluversin Vala ayıp. Sana günah
Ayip yatakta olur hastaligindayim ben de asla umursamiyorum
1,512,782 soru
24,673,829 cevap
367,421 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın