Kızlar bu trençten alan varmı tofisada indirme girmiş pek güvenemiyorum güzel çıkmaz diye
Berbattt 2 kere giydim bidaha giyemedim eşofman takımı almıştım
Ben aldim biri 25 tl gomlek biti 40 tl 40 tl gudel 25 tl olan ilk yikamadan sonra bu sekikde
1,512,782 soru
24,673,749 cevap
367,417 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın