Aman kime ne kadin densizlik etmis bende sistim bebegim saglikli olsun bizde doğu. sonrası veririz inşallah..bana sa bazen soyleyen oluyo takmıyorum ama esime deyince eşim böyle seviyor de gec diyo) sagolsun sen mutlu ol konusan konussun.
1,512,226 soru
24,666,544 cevap
367,014 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın