O da bişey mi eşimle ortak 50 bin yatirdik 25 bini battı))bir daha tövbeler tövbesi dedik..şunu ogrendik emeksiz paradan hayır gelmez elimizdeki den de olduk
Yok yatirmaz benim koca akilli
1,512,432 soru
24,669,069 cevap
367,158 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın