Bu seneki yarışmacıların çoğunun psikolojik sorunu var bir yerden sonra tükeniyorlar ve bile bile pes ediyorlar. Keşke böyle olanlari almalar tabi ki. Bu sene geçene ki gibi keyifli ve kaliteli değil.
Ever emre başarılı bir yarışmacı idi. Allah yolunu açık.etsin..
Geçen sene izliyordum ama bu sene hiç sarmadı
1,512,482 soru
24,669,843 cevap
367,195 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın