Bende hep şıkayet ederdim yeter sıkıldım, hergun aynı seyı yaşıyorum kalk çocuk bak sil süpür derdim, o kadar pişman oldum ki
RUTİN RAHMETTİR, ELHAMDULİLLAH ❤️
Evet dogru her gun ayni seyler yapiyoruz amma bide dusunmuyoruzki bizim yerimizde olmak isteyen kac insan var
1,512,241 soru
24,666,712 cevap
367,038 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın