Kizlar aranizda kuafor olan varmi yardimci olurmusunuz sacim siyahti ama oyle koyu bi siyah degildi 1 sene sonra sacimi boyattim karamele ve simdi sacimi acmak istiyorum sizce 30 volummu yoksa 40 volummu kullanmaliyim kaç olcek koymaliyim toz ve oksidanla birlikte alicam bu marka sizce kullanislimi
40 çok fazla sana 30 volüm ile hatta 20 volümle açsan daha az yıpranır daha kontrollü açarsın saçını. 40 sakın sakın alma.
1,512,818 soru
24,674,230 cevap
367,441 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın