Siz kurtulosunuz inş da alan napcak
Allah herkese istediğini nasip etsin canım
Ben bmw isterimm
Eksepert gittiğinde arizasi cikar yada kendisi biraz kullanacaktır yol sürüsüne bakmak için egerki siz arızalarinida söyleyip alıyorsa iyidir ama söylemeyip satarsınız zaten suçtur
Araba satmakta zor iş 4 kere satmaya çıkardım nerdese noterden vazgecirdiler beni niye satıyorsun diye simdi ilkide satmamisim diyorum :)
1,512,701 soru
24,672,702 cevap
367,354 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın