0 oy
513 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kizlar birikim yapabiliyor musunuz altin alirmisiniz ve tutumlu idareli olmak icin neler yaparsiniz

11 Cevaplar

+1 oy
(345 puan) tarafından
Suanlık sadece kumbaram var valla bu zamanda hersey o ladar pahalıkı tek maasla gecınmek cok zor 
tarafından
Valla tek maas bide cocuk oldumu baya.zor ya
-Reklam-
0 oy
tarafından

Yaparım canım. Elimden geldiğince yaparım. Ama çok kasmam

0 oy
tarafından
İdareli olmayı çok beceremiyorum valla ihtiyaç değilse almıyorum çok beğenirsem o kuralda gidiyor param kartta birikince altın yapıyorum
0 oy
tarafından
Kumbaram var 1 1 biriktirip sonra tumluyorum ordan altın alıyorum damlaya damlaya göl anlican:-D
tarafından
Benimkide oyle valla.ama daha altin alcak kadar damlamadi bee:)
tarafından
Ne kadardır biriktiriyon kız :-D
tarafından
Valla 2 ay olcak ama hep para atmiyom ben unutuyorum harciyorum
tarafından
Kız unutma işte harcama da :-D 4 5 ayda bı çeyrek yapmıştım ben
0 oy
(187,455 puan) tarafından
cok pis birikim yaparim ☺ ama baktim dunyaligimiz tamam artik ye ic gez kafasindayim ama altin almayada devamkee
tarafından
Hahaha cok pis birkim yapmak istiyom bende.olmuyo:)) altin almayali 1 sene.oldu be
(2,466 puan) tarafından
Tiyo ver kız nasıl ypyn
(187,455 puan) tarafından
ilk 2 sene kendime bi cift corap bile almadim dusun gerisini
(2,466 puan) tarafından
Ee sonuç nekdar biriktireblsn ew alabldn mu cnm
(187,455 puan) tarafından
esimin geliri iyi allaha sukur 2.evimizi aldik ikimizdede araba var
0 oy
tarafından
Yakın zamana kadar yapıyordum artık yapmiyorum 
0 oy
(3,417 puan) tarafından
Her ay üçbeş atarım kenara 
0 oy
tarafından
Her ay altın alıyoruz ama kendimden de kısmıyorum  borcumuz bitti rahatladık vala bir şey istedim mi içimde kalmasın artık diyorum
0 oy
(770 puan) tarafından
Olmayam seyin birikiminu malesef yapamiyorum ay sonu bile gelmiyo yetmiyo borc harc icinde kaldık valla 
0 oy
(594 puan) tarafından
valla 5 arkadaş aylık 500 TL sine Gune girdik birde el işi falan yapıyorum arada sipariş üstüne hepsini toplayıp altın alıyorum başka türlü bişey yapiyorum
0 oy
(5,941 puan) tarafından
Bu zamanda  geçindiğimize  şükretmek lazım  hersey  uçmuş 

İlgili sorular

+1 oy
30 cevap 728 göst.
19 Haziran 2026 Ev & Yaşam kategorisinde Tomatimm (41 puan) tarafından soruldu
+1 oy
22 cevap 1,512 göst.
11 Aralık 2021 Aile & Aşk kategorisinde Meleksone (2,687 puan) tarafından soruldu
0 oy
25 cevap 856 göst.
16 Ekim 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 1,296 göst.
14 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde Ukonetsret (5,613 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,662 soru

24,672,052 cevap

367,307 kullanıcı

...