0 oy
118 göst.
Diğer kategorisinde (6,466 puan) tarafından
Kizim 2 yasinda 16 tane dişi var daha cikar mi yoksa dis dönemi bitti mi ?

2 Cevaplar

0 oy
(187,461 puan) tarafından
 18 20 arasi olmali diye biliyom
(6,466 puan) tarafından
Hm var demek ki saol canm
-Reklam-
0 oy
tarafından
Toplam 20 diş oluyor.
(6,466 puan) tarafından
Peki bu kalan 4 diş zor mu
tarafından
En zoru maalesef. Arka azilar kalmış olabilir. Benim oğlan 2 yaşını biraz geçince çıkarmıştı. Ateşi ve iştahsızlık olmuştu
(6,466 puan) tarafından
Of ya zaten iştahsiz

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 356 göst.
28 Haziran 2025 Diğer kategorisinde SL (1,794 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 204 göst.
25 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde Annelikkkkk (1,170 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 201 göst.
17 Şubat 2025 Güzellik-Bakım kategorisinde Onlygirl (1,229 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 288 göst.
14 Eylül 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Sumeyra_._ (81 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,713 soru

24,672,878 cevap

367,367 kullanıcı

...