O da eminim zevk almıyordur çalışmaktan, mecbur olduğu için çalışıyor. Benim eşimin çalışmaktan saçı sakalı bembeyaz olmuş. Burası küçük yer işte yok ne yapsın bir Cafe de çalışıyor sabah 7 gece 12 de geliyor bazen sadece gece geldiği vakit yarim saat görebiliyorum o na da görmek denilirse. Ve hiç izin günü yok bu çok acı aldığı gündelik 50, 60 lira
1,512,746 soru
24,673,311 cevap
367,392 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın