Hanımlar dua eden etmeyen herkesten Allah razı olsun Saat on ikiye kadar etki etmese sezeryana alacaklardı, etki etmeye ve açıklık artmaya başlayınca beklediler.. 13.30'da doğurdum çok şükür.. İkimizde de sorun yok, çok şükür prensesim yanımda yatıyor Darısı bütün hamilelerin başına.. Diğer posta yazan herkese de ayrıyeten teşekkür ederim, cevaplayamadığım için kusura bakmayın
1,512,264 soru
24,666,931 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın