Bana hep 50 55 gelirdi bu ay 90 gelmiş. Birşeyde yapmadım suyla ekstra. Bu neeee yaaaaaaaaaaa
50 TL gelmiş en az su geliyo çok şükür
Kartlı canım suyumuz
8 aydır evimizdeyiz daha su faturası gelmedi.
1,512,227 soru
24,666,566 cevap
367,015 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın